06 January 2018

OOTD: tööjõulupidu

Ma ei ole varem ühelgi tööjõulupeol käinud, aga no mul pole kunagi varem ka nii püsivat töökohta olnud. Kahe lapse emana tunnen ma end mõnikord oma eakaaslastest vanemana ja siis on sellised hetked nagu esimest korda töökaaslatega tähistada ja tunnen end hoopis nii noorena. Võta siis kinni kumb ma olen :)

Pidu oli meil tegelikult maskiball, aga prillikandjana ma sellest just ei vaimustunud. Mask mul ikka oli, aga ma enamus aega hoidsin seda lihtsalt käega ees. Ja kuigi ball eeldaks muidu maani kleiti, siis eirasin seda ka (nagu 95% töökaaslatest). Mul on hea meel, et ma selleks leidsin kapist juba olemasoleva riietuse, pealegi ei ole mul olnud võimalust oma jumpsuiti ülemäära palju kanda. Pildid on tehtud alles öösel kell 1 kui koju jõudsin, niiet juuste sirgendamisest ei ole järgi enam midagi, silm on kergelt väsinud, aga laulud kummitavad peas. Ahjaa, kui keegi veel nö tavalisi kõrvarõngaid hästi kanda ei saa, siis mul on teile nipp - tõmmake kõrvaka konksud läbipaistva küünelakiga enne üle. See on pigem selline ühe õhtu lahendus, aga toimib. 

Üritan siin vaikselt oma tarbimisharjumusi (ka kaltsukast osteldes) üle vaadata ja liikuda nö targa garderoobi poole. Ja maha raputada selle tunde "aga ma olen ju selle riietusega nii palju käinud" sest tegelikult mäletad seda ikkagi kõige rohkem sa ise ja kui riietus on üritusele sobiv, siis pole ju mingit vahet, et see enne seda mitmeid pidusi veel näinud on. Mulle endale tundub, et vaikselt hakkab kapisisu üsna mõnusaks muutuma ja välja on praagitud esemed, mis millegiga kokku ei sobi ning alles on jäänud juba ära proovitud töötavad-väga-mitmes-olukorras riided. Ja sellega seoses, mul on mõned riided, mis tahaks ära müüa. Ma ise siin nuputan, millisesse kirbukasse viia, soovitusi kellelgi? 

Kaltsukast:
Kott - Like Twice
Kingad - Keila kirbuturg
Jumpsuit - Viimsi kirbukas

2 comments:

  1. Ma tegelikult ei tea erinevaid kirbukaid väga, aga ise viisin täna just teist korda Sarapuu kirbukale Tallinn-Väikses. Seal käib mu meelest väga väga kirju seltskond nii ostmas kui ka müümas. St igaüks leiab sealt midagi ja hinnad on ka a la 1eur kuni ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma Sarapuu omas olen käinud mõned korrad. Ostjana mulle täitsa meeldib ja asukoht oleks minu jaoks ka väga hea. Aga mulle tundub, et müüja seisukohalt on see natuke liiga suur ehk keegi reaalselt ei lappa kõiki läbi ja väga palju otsustatakse esimese pilgu põhjal.
      Ma varem olen Kodu Kirbukasse müüki viinud ja seal läks hästi, aga asukoht on mulle veidi keeruline.

      Delete