23 August 2017

Selle aasta viimane suvine outfit?

Mulle tundub, et suvesoojaga on nüüd tõesti ühel pool ja tagumine aeg on jakid-tagid välja otsida. Ma juba paar päeva istun toas villaste sokkidega, sest jahe on. Aga korraks meenutame eelmise nädala lõppu kui veel soe oli.

Kaltsukast:
Tagi - Like Twice
Kleit - Soomest kaltsukast

Muus osas on mu suvepuhkus nüüd juba poolteist nädalat läbi ja olen tagasi tööl. Pärast 6 nädalat kodus ei olnudki nii raske naasta kui kartsin, aga ma ei mäletanudki enam kui väsitav võib tööl käimine ja rongiga Tallinna vahet sõitmine olla. Õhtuti jään kogu aeg arvuti taha või diivanile nokkima ja mu geniaalsed plaanid teen-kui-lapsed-on-magama-läinud ei toimi üldse. Mis sügise saabumisse puutub, siis praegu on mul paras hoidistamise tuhin peal. Proovin see aasta võimalikult palju asju, kas purkidesse või sügavkülma varuda, et talvel seda lihtsamini läbi saaks. Ma juba ette tean, et hirmsa pimeduse ja külmaga ei ole ma suurem asi energiapall ja tegevused, mis kaugenevad ahjuuksest meetri kaugusele jäävad minust suure tõenäosusega tegemata. 

No comments:

Post a Comment