16 May 2017

OOTD: 16.05.2017


Tänane riietus on täiesti klassikaline käisin-tööl-riietus. Kuigi mu riietus on tööl vaba ja pigem üliilusti end riide panna pole mõtet, sest tõenäosus, et riided võivad saada pleki, mis pesus välja ei tule on üsna suur, siis päris dressides eelistan ma siiski tööl mitte minna ja samas meeldib mulle siiski viisakalt riietuda. Ma üldse ei ole väga suur retuuside-dresside austaja, koduseks kasutamiseks mõned õe kapist ära nihverdatud paarid siiski on. Klassikaliselt kannangi ma tööl teksaseid ja mingit pluusi, alustades T-särgist lõpetades veidi pidulikema variantideni, vahel valin riietuseks ka mingi mugava lõikega kleidi, sest A ja O on, et ma oma riietes saaksin vabalt liikuda - kükitada, tõsta, võimelda.

Mis päikseprillidesse puutub, siis ma ei tea, kas see aasta on kuidagi maagiliselt tugev päike, aga no ilma päikseprillideta üldse olla ei kannata ilusa ilmaga, siis muudkui kissitan mis kole. Või on ehk see mingi aju vingerpuss, et ma varem päikseprille kanda ei saanud ja nüüd on hilinenud reaktsioon tahan-kohe-uut-asja-kanda. Kas aasta hiljem on see reaalne? Olgu, mis on, aga päikseprillid käivad mul praegu ustavalt kaasas ja ma ei väsi kiitmast, kui ägedad optilised päikseprillid on. Ma ideaalis tahaks teistsuguseid ka tellida, et erinevte soengute ja riietustega saaks valida.


Kaltsukast:
Teksad: Nõmme Repeat
Kott: Roosna-Alliku kaltsukas
Pluus: Uuskasutuskeskus
Püksirihm: Humana

No comments:

Post a Comment