02 May 2017

Miks ma Sekkarileiud blogiga see aasta blogiauhindadel ei osale

Tõsi on see, et see aasta ma siinset blogi Eesti Blogiauhindadele ei nomineerinud. Kuigi käivad jutud, et osad blogid ei osale üritusel, sest korraldaja on nõme või teatud blogijad olevat liiga eliit selle ürituse jaoks jne, siis minu põhjused on palju lihtsamad - nimelt olete ehk märganud, et viimasel ajal on mu blogi natuke muutunud. 

Olen lisaks tavapärastele outfiti piltidele ja kaltsukate postitustele sõnu ritta seadnud ka veidi muudel teemadel ja see on miski, mida plaanin ka edaspidi teha. Põhirõhk on ja jääb siinses blogis sekkarileidudele, aga see blogi on mu hobi olnud mitmeid aastaid ja ma tahaks siia sisu luua rohkem kui ainult riietuste pildistamine võimaldab. Mul ei ole võimalik iga päev oma riietust üles pildistada, eriti pimedal ajal või päevadel, mis mööduvad lastega koos kodu remontides või hoovis möllates - no need outfitid ei ole midagi, mida vist nii väga näidata tahaks. Niiet võimaluseks tihedamini kirjutada on natuke oma blogi teemat laiendada. Ma luban, et päris kõigest ja kõigist ei kirjuta, aga kui on midagi, mis mind kõnetab, siis saab see edaspidi siin blogis ilmuma. Ja just see on põhjuseks, miks ma see aasta selle blogiga EBA-l ei osale, sest ma pole veel päris kindel, kuhu see kõik välja viib ja milliseks täpselt see blogi muutub ning kas ma enam päris moeblogi olen.

See-eest Eesti Blogiauhindade üritusele lähen ma ikka ja tegelikult olen ma Meie Kodu Lugu blogiga täitsa esindatud. Niiet kellele meie vana raudteemaja remont ja tee ise projektid korda lähevad, siis meile saab pöialt hoida ja oma hääle anda hoopis loomeblogide kategoorias SIIN. Meie jaoks on blogi meie maja ajalooga hindamatu väärtusega, aga meil on hea meel kui ka teised sealt enda jaoks inspiratsiooni ja ideid leiavad, meie kodu on meie kindlus.

Jagamaks etteruttavalt kriitikat ka, siis lugesin just Marimelli blogist, et see aasta saab hääletada palju jaksad. Okei, ta on veidi seda postitust muutnud ja kirjutab, et kui ühelt IP-aadressilt tuleb ühele blogile ebamõistlikult palju hääli, siis need hääled ei loe. Sellise hääletussüsteemi loomise põhjuseks on, et Jüri, Mari, Malle ja Kalle, kes kõik ühe pere liikmed, saaksid oma lemmikule hääle anda samast koduarvutist.

Niiet oletame, et mul on 2000 väga andunut lugejat, kes annavad minu blogile iga päev hääle ja samal ajal on hääletajad, kes vaatavadki blogilistid läbi ja annavad enim meeldinud blogile hääle. Eeldatavasti teevad nad seda ühe korra. Võite ju kolm korda arvata kuidas nende häälte osakaal jaguneb. Teiseks ei saa ma aru, et tänapäeval kui kõigil on nutitelefonid, miks need Jüri, Mari, Malle ja Kalle ei või hääletada igaüks oma isiklikust telefonist, millel kõigil on erinev IP-aadress. Pealegi kui üks inimene peres blogib, siis üsna suure tõenäosusega annavad pereliikmed oma hääle talle ja oletame, et nad kõik teevad seda samast arvutist, aga kas need  hääled siis ei loe, sest samalt aadressilt on neid liiga palju?! Kui palju hääli on ühest arvutist liiga palju?

Teine asi, millest ma üldse aru ei saa on loomeblogide kategooria, kus on nii sisustus-, remondi-, isetegemis- kui ka käsitööblogid. Sest näiteks ehitamine ja lastele riiete õmblemine on ju nii sarnane?! Ma saan aru, et igale blogile sada protsenti vastavat kategooriat ei saa. ja remondi- ning sisutsusblogide ühine kategooria on mõistlik, aga sinna juurde pookida ka kõik DIYblogid ja käsitöö ja luule ka veel... Samas kaks eraldi kategooriat on spordiblogidele ja tervise- ning trenniblogidele. Neis kahes kategoorias on mõlemas umbes 10 osalejat, niiet ma kuidagi ei saa aru, miks need kõik üks kategooria pole. Ja milleks on vaja eraldi meesteblogi kategooriat? Öelge  mulle palun mõni mõjuv põhjus, miks on üks soopõhine kategooria. 

Olgugi, et postituse lõpp kriitiliseks kiskus, siis tegelikult mul on ürituse toimumise üle hea meel, ma kavatsen sinna kohale minna ja seda nautida. 

No comments:

Post a Comment