18 January 2017

Kaltsukas: Repeat (Sõpruse pst 3, Tallinn) - üle pika aja pettusin

Pood: Repeat
Asukoht: Sõpruse pst 3, Tallinn
Avatud: E-R 11-18.30, L 11-16
Maksmine: sularaha, kaardimakse


Aadressil Sõpruse Puiestee 3 on Tallinnas juba peaaegu aasta aega avatud olnud üks Repeati kolmest kaltsukast. Liivalaia ja Nõmme kaupluses olen ma varem käinud, Liivalaia omas küll juba rohkem kui aasta tagasi, aga mõlemast poest on mul head mälestused. Niiet kui meil töökaaslastega väikese kaltsukatuuri mõte tuli, siis tundus Sõpruse pst Repeat hea valik - me keegi ei olnud seal varem käinud, kuid Repeati facebooki põhjal oli mul poest hea mulje jäänud ja lisaks on see üks lähimaid kaltsukaid meie töökohale.

Ootused olid mul üksjagu kõrged, sest Repeat on alati teada olnud oma ilusa ja kaasaegse kauba poolest ja viimase kuu jooksul olen ma mitu korda nende Nõmme poodi sattunud, kus on ilus kaup ja sellega vastavuses olevad hinnad, ühtegi katkist ega topilist eset pole ma silmanud. Niiet seda enam ma pettusin kui mulle Sõpruse puiestee poes järjest mitu topilist kardigani/kampsunit vastu vaatas, seal hulgas üldse mitte paari euro eest. Pluuside hinnad näiteks hakkasid kusagil 6€, kleidid maksid 10€ ja peale. Kõige enam häiris mind aga müüja, kes must meetrikese kaugusele hoidis ja igat mu liigutatud eset tagasi sättis. No ma ei tea, me olime ainukesed kliendid seal, mis häda sul neid asju siis sättida on kui me proovimas olime...!? Igatahes me end seal oodatuna küll ei tundnud. 

Headest asjadest ka, siis kaardimakse on olemas! Ja ilusaid asju on küll, aga hinnad on minu hinnangul kauba seisukorra kohta liiga kõrged. Jah, ühe või kaks ilusat asja "jaksab" sealt osta küll, aga kaltsukatuuriks pood ei sobi. 


4 comments:

  1. Pärnus jääb kaltsukaid järjest vähemaks. Juurde tuleb küll kirbukaid, kuid klassikalisi kaltsukaid nagu eriti enam polegi või ei kannata nende valik erilist kriitikat. Ma pole küll kohalik, aga käin enam-vähem iga nädal Pärnus. Kirbukad on toredad, kui osades on juba suur osa ainult Hiina/Poola massitoodangul, mida läbi neti ka tellida saab. Ja lihtsalt kaltsukast pole ma juba ammu leidnud omale midagi, mille hind ja välimus oleks kooskõlas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seda on kurb kuulda. Ma ise eelistan ka pigem klassikalisi kaltsukaid nendele bokse rentivatele, just nimelt selle tüüpilise shein valiku tõttu. Õnneks mõned pärli poed on mul välja kujunenud ja mõned kindlasti avastamata ka :)

      Delete
  2. Mina ka kui esimest korda sinna sattusin(eelmine talv), siis sain omale hunniku asju(6 pluusi, 2 mantlit ja salli), aga edaspidi kui olen käinud pole ka midagi leidnud. Hinnad tõesti veits krõbedad kaltsuka kohta, aga ma olen sellega juba Tallinnas harjunud...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mina ostan enamus riideid Tallinna kaltsukatest. Nö Eesti keskmisest (ma ise võtan nende paari linna põhjal kus käinud kaltsukates olen) on antud kaltsukas veidi kallim tõesti. Ma lihtsalt ei osanud seda oodata, sest Repeati Nõmme poes on hinnad soodsamad ja kaup samas kenam.

      Delete