12 October 2016

Hoovikirbukas - kuidas meil läks?

Korraldasime laupäeval kodus hoovikirbuka, ühest küljest mõnus viis üleliigne rahaks teha ilma, et peaks asju kusagile viima ja siis alles jäävaid asju jälle tagasi tooma, teisalt tahtsin koju ruumi juurde, et talvel jälle remondiga edasi liikuda. Nii see hoovikirbuka mõte tekkis. Valisime toimumise ajaks laupäeva ja kuu alguse kuupäeva nii, et enamikul inimestel oleks palgapäev just olnud.

Tegin facebooki ürituse, sildi koduaiale, millest rong mööda sõidab ja üsna viinasel hetkel ka maantee äärde. Inimesi ootasime 11-15, kokku käis meil külas 19 inimest ja rahaliselt jäime mehega viiki ehk kumbki teenis 55€. Kõige rohkem tuntigi huvi lauamängude vastu ja näiteks vastukaaluks ei ostetud ühtegi riideeset. Mina müüsin maha ühe vana tugitooli, mille ise korda tegin (ja onju see loeb, et emme selle ära ostis) ja kaks vana kohvrit. Samas ma juba päev hiljem sain kirja, et kas müügis olnud lamp jäi alles ja nüüdseks on seegi läinud.

Kui rääkida sellest, mis valesti läks, siis ilm oli jube külm. Seda teadupärast kontrollida ei saa, aga ilusa ilmaga liigub ilmselgelt inimesi rohkem ja ka mõni nö juhuslik koeraga jalutaja oleks meile sattunud. Teiseks oleks ma ise tahtnud, et silt tee äärde, kust meie koduteele keerab oleks saanud varem ülesse. Lihtsalt ei jõudnud omadega.

Nii jahedal ajal ma enam hoovikirbukat ei teeks - jube külm oli ja lastega see pidev õueriiete selga ja ära võtmine oli tüütu. Aga praegu on meil natuke suurem plaan suveks, sest rohkem kui üks sõber on meilt uurinud, kas me ka nemad järgmine kord kampa võtaks - võtame!

2 comments:

  1. Väga lahe ettevõtmine! Ma olen ka mõelnud selle peale, aga kuna me asume külas, siis poleks vist eriti inimesi tulemas, ei jää suure tee äärde.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meil on ka natuke see mure, et me asume küll linna ääres, aga meieni viib pisike tee ja silmale me kohe ära ei paista. Päris mitu korda oleme kuulnud, et ooo, ma ei teadnudi, et siin ka mõni maja on...
      Ma usun, et ehk on siis heaks mõtteks mõni sõber-tuttav kampa võtta, kes ka oma asjadega müüma tuleks. Mida rohkem inimesi müüb, seda rohkem on ka inimesi, kes ettevõtmist reklaamib. Aga paratamatult on linnas sellist asja lihtsam teha. Puhtalt naabrite pealt saaks rohkem inimesi kui meil käis.

      Delete