21 July 2016

Kodueri: magamistuba

Ma olen juba hirmus ammu tahtnud teile natuke rohkem meie kodu näidata - on see ju meie peegel ja seega samuti erinevaid kaltsukaleide ja taaskasutust täis. Küll aga ootasin ma alati, et kõik need "ajutised" lahendused saaksid püsivama väljundi, aga noh, tavaliselt need ajutised asjad kipuvad olema hoopis kõige püsivamad. Näiteks magamistoas mind hirmsasti häirisid meie varasemad kardinad - ma ei raatsinud uusi osta ja värvisin kardinad ise lillaks. Tulemus sai veidi kirju. Lisaks leidsin ma pärast, et äkki ei olegi lillad kardinad need kõige õigemad. Nii ma siis jupp aega lükkasin magamistoast siia kirjutamist piltide näitamist edasi, sest minu silme ees olev pilt ja peas olev ei läinud kokku. Kes kangesti uudishimulik on, siis Meie Kodu Lugu blogist näeb neid koledaid lillasid kardinaid ka :) Kui värvimata uks ja sealsed liistud ning soov üks pildike kummuti kohale seina saada kõrvale jätta, siis võib öelda, et valmis!

Mis laualampi puutub, siis ma tean, et osadele teist meeldis ta originaalis rohelisena palju rohkem. Aga ma ei suutnud kuidagi teda sellisel kujul tuppa toimima panna ja otsusega värvida olen ma igati rahul. Ma veidi kahtlen, kas teha valgega mingi muster veel lisaks või ei. Mulle meeldiks näiteks sik-sak, aga kui see ei ole korralikult teostatud, siis jääb tulemus halvem. Lisaks mõtlen veidi, et ehk hakkaks sik-sak muster tapeediga võistlema ja tulemus jääks liiga kirju.
Mu lemmik osa kogu toast on aga see aknalaud, mis muideks on mu enda tehtud vanast paksust põrandalauast.


Kusjuures kõik mööbliesemed, lisaks nii lae- kui laualamp ning vaip on kasutatuna soetatud, mõned asjad on saanud lihtsalt suurema või väiksema DIY projekti. Ostetud on asjad väga erinevatel aegadel, mõni ese ootas oma aega aastaid kõrval toas enne kui nüüd meie magamistoas oma koha leidsid. Öökapina toimiv puupakk oli siin majas aga hoopis enne meid, seda sai lihtsalt veidi lihvitud. Ma ise vaikselt naeran, et ei tea, mis siis saab, kui meie tegelik magamistuba kunagi remonditud saab, kus siis kõiki tuleviku projekte hoidma hakkan!? 
*See tuba siin peaks tegelikult tulevikus saama Mariette toaks.

Kaltsukast:
Laelamp: osta.ee 6.50€
Voodi: Facebooki mööbligrupist 50€
Kummut: Magda Misjonipood 20€
Riidekapp: Facebooki mööbligrupist 40€
Laualamp: Sõbralt Sõbrale 13€
Kardinad: Võhma kirbuturg 3€
Vaip: Uus tänav 7, Keila 5€

Laelambi hinnas ei ole ma sendipealt kindel ja riidekapp võis ka veidi kallim olla, need on ostetud mitu aastat tagasi. Aga isegi kui sisustus kokku ei olnud mitte umbes 135€ vaid kümme eurot kallim, siis sellest hoolimata on kokkuhoid olnud märgatav ja selle raha eest poleks me uuena isegi voodit osta saanud.

6 comments:

  1. Väga ilus ja tasakaalus magamistuba. Aknalaud on tõeline pärl! Samuti meeldivad väga lambid ja muidugi puupakk.:) Kui tohib küsida, kust on pärit see huvitav tapeet?

    ReplyDelete
  2. Aitäh. Mõlemad lambid on saanud DIY projekti - laelamp suurema (nii uus värv kui kivikesed on ise lisatud), laualamp ainult kuplile teise värvitooni.
    Tapeet on ostetud K-rautast: https://www.k-rauta.ee/ehituspood/tapeet-714975-barbara-becker-iv

    ReplyDelete
  3. Voodipesu on Ikeast - Soome edasi-tagasi reis koos autoga on suhteliselt kallis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voodikate on tegelikult minu õelt, algupärane päritolu ei mängi siin enam rolli.

      Delete
  4. Väga kena magamistuba. :)

    ReplyDelete