30 June 2016

OOTD: 28.06.2016 ja Minimood: 29.06.2016

Eile oli Raiko sünnipäev, niiet lasime tal lõunani magada ja ise käisime hommikul salaja kingitust pakkimas ning tee äärest karikakraid korjamas. Lapsed ei olnud riideid veel mustaks teinud, niiet ma ruttu tegin preilist paar pilti (Raian jäi see kord "mängust" välja, sest ta mähkme ja T-särgiga ringi lippas ja eriline moeguru polnud), seda enam, et ime on sündinud ja pats pähe teha lubati. Kusjuures Mariettel olid pikad peaaegu tagumikuni juuksed, aga kuna ta neid kammida ja patsi panna lubas ainult lasteaia jaoks, siis kodus nohuse-köhasena oli vaatepilt üsna Salgu-Saara, niiet ma need tunduvalt lühemaks lõikasin. Patsi lastakse endiselt erandkordadel pähe teha, aga kammimisega on lood paremaks läinud.

Minu riietus ei ole aga mitte eilsest, vaid hoopis päev varasemast, kui Tallinnas sõbrannaga kokku saime - käisime Mega kirbukas, kust mitte midagi osta polnud. See tähendab, hinnad on seal üsna ulme (nii riietel, jalanõudel kui ka bokside rendihinnad) ja üsna palju ikka kipub sisse seda a´la Shein jms kaupa, teinekord ainult terved boksid seda ongi. See muidugi ei ole poe teha, mis kaupa keegi oma boksis müüb ja mis hinnaga, aga ostjana pole mul sellest hoolimata seal poes väga midagi teha. Niiet me läksime hoopis ära proovitud rada ja liikusime H&M allahindlustele. Ma avastasin, et praegune kaubavalik ei ole väga minu teema - kõik need tikandid ja narmad ja suvine boheemlaslik kraam, aga päris tühjade kätega ka ära ei tulnud. Õhtu lõpetasime klaasi siidri ja hea pastaga St.Patrickus. Ja kui ma peale 11 koju jõudsin, siis lapsed juba õndsalt magasid.

Kaltsukast:
Mariette kleit: tutvusringkond
Pluus
Seelik: moeblogijate kirbuturg
Kott: Humana

No comments:

Post a Comment