02 June 2015

1.06.2015

Eile oli teadupärast lastekaitsepäev, mis puhul oli ka loomaaia pilet soodushinnaga. Ma olen loomaaias üldse väga vähe käinud, eilne oli neljas kord ja neist neljastki kaks on käidud lapsena. Raikole olen mitu korda vihjanud, et võiks loomaaeda minna jälle, aga ta eelmisest korrast teab, et ma tahaks ideaalis sinna minna kohe hommikul ja olla kuni õhtuni ning ikka kõik läbi käia. Niiet ta enam nii vaimustuses sellest mõttest ei ole, küll aga lubas et suvel korra ikka lastega läheme. Eile aga kutsus mind ja lapsi loomaaeda sõbranna ja ta mees.


Lisaks lastekaitsepäevale oli eile ka kleidikandmise päev. Mina see kord kleiti kapist välja ei võtnud, valin oma riietuse hetkel sellise, et võimalikult mugav oleks vajadusel avalikult imetada seejuures end minimaalselt paljastades. Avalik imetamine on minu jaoks täiesti normaalne tegevus, küll aga valin ma selleks kohta - suvel pargipingil lapse toitmine on väga okei, poes piimariiulite vahel mitte nii väga. Kuna mul ühtegi piisavalt sooja kleiti, millel oleks ees nööbid või niivõrd avar dekoltee, et saaksin imetada ei olnud, siis otsustasingi hoopis pükste kasuks. Loomaaias ringi jalutamiseks oli aga jahe ilm igati sobiv, sest näiteks nii aktiivseid jääkarusid pole ma kunagi näinud - suvel palavaga nad lihtsalt lebavad varjus või vee ääres, eile aga ronisid mööda puuriseinu agaralt ülesse.


Mariette oli muidugi loomaaias käimisest väga vaimustuses, hommikust alates rääkis "Piretiga loomaaeda" ja jääkaru puuri äärest oli teda üsna raske ära meelitada. Raian magas aga terve aja ilusti vankris, niiet avalikult kusagil loomaaia kohvikus toitma ei pidanudki, ses suhtes oleks ikkagi kleidiga ka saanud minna.
Enda riietuse puhul kuidagi juhuslikult tuli täiesti kaltsuka outfit, alles täna pilte vaadates panin tähele. Lisaks märkasin ma seda, et juuksed on ütlemata rääbakad. Pärast Mariette sündi oli mul ka see vajan-muutust-faas, mis lõppes väga koleda soenguga, kohe nii kole, et ma isuga nutsin selle pärast. See kord nii kurba tulemust ei tahaks, niiet ehk keegi oskab mulle head nõu anda, mida oma juustega peale hakata?!


Kaltsukast:
Jalanõud
Kardigan
Retuusid: Kalevi staadioni kirbuturg
Tuunika: Leiupood
Nahkjakk: Telliskivi kirbuturg

No comments:

Post a Comment